2022. június 15., szerda



Alice Oseman: Heartstopper ​- Fülig beléd zúgtam 2. (Szívdobbanás 2.) | Blogturné Klub képregényajánló

  

 

Nick:

KEDVELEM CHARLIE SPRINGET!

ROMANTIKUSANNEMCSAKÚGYSIMÁN

 




Nick és Charlie legjobb barátok. Charlie-ról lehet tudni, hogy meleg, de Nicket eddig mindig lányok érdekelték.

Csakhogy a szerelem útjai kifürkészhetetlenek… Nick világa kitágul, egyre többet tud meg a barátairól, a családjáról és… saját magáról is.

 

Nick: Azért átjössz holnap??

Mert lenne egy ötletem

Mit szólnál egy igazi randihoz?

 

Charlie: Omg… hát pERSZE

mit csináljunk?

 

Nick: Lehet meglepetés??

 

Charlie: Omg oké! Nagyon izgulok alkjdfldsg

 

Könyv információk:

 

Eredeti mű: Heartstopper Vol2

Eredeti megjelenés éve: 2019

Könyvmolyképző, Szeged, 2022

320 oldal · puhatáblás ·

ISBN: 9789635972968 ·

Fordította: Riesenberger Mónika

Illusztrálta: Alice Oseman

Heartstopper / Szívdobbanás:

 

1. Heartstopper ​– Fülig beléd zúgtam

2. Heartstopper – Fülig beléd zúgtam 2.

3. Heartstopper 3.

4. Heartstopper: Volume Four

5. (…)

 

(nem befejezett)

KMK WEBSHOP / BELEOLVASÓ / MOLY / GOODREADS

(Az értékeléshez olvass tovább!       )

A történetről (minimális spoiler az előző rész végére)…

 

Történetünk szinte ott folytatódik, ahol hagytuk a fiúkat: Charlie megcsókolta Nicket, akit elhívtak a barátai, és furcsa arckifejezéssel ment ki a szobából, ami érthető mód összezavarta Charlie-t. Míg mi, olvasók tudjuk, hogy Nick már azon gondolkodott, vajon meleg-e, ha ennyire kedveli új barátját, addig Charlie nem is meri remélni, hogy az érzései akár viszonzásra is találhatnak...

 


Szerintem…

 

Bármennyire is szerettem az első részt, szívem szerint csak dupla áron engedném árulni egyben a két kötetet, mert mégis micsoda befejezése volt már az előzőnek?! Alig vártam, hogy visszatérhessek a kissé zavarodott fiúkhoz, hogy mielőbb rájöjjenek, hogy a kis szívük csak egymásért dobog...

A második rész legalább annyira szívbe markoló és szórakoztató, akárcsak az első rész. Van itt minden: agónia, túlaggódás, hatalmas nevetések, mozizás, féltékeny barátok, jó barátok, rossz barátok, gay panic / meleg-krízis, titkolózás, szülinapozás, az első coming out, kirándulás, és sok-sok-sok kutyusos jelenet Nick kutyusával. Ráadásul egy extra történet is szerepel a könyv végén, amiben egy mellékszereplő páros első csókját meséli el az írónő!

 

 

Nick: Na, eddig mindkét csókunkat elszúrtam

Miért nem tudunk boldogok lenni közben?

Charlie: Nem szúrtad el. És... én tök boldog vagyok

 

 

Részemről szerettem a folytatást, sőt mivel sokkal cukibb és romantikusabb, mint az első rész, még jobban is szerettem annál! Ez a kötet, amiben minden rendben van, mindenki a sarkára áll, és a legtöbben megpróbálnak őszintén szembenézni a problémáikkal. Mindezt szerethetően és humorosan teszik, nagyon minimálisan drámázva.

 


Összességében

 

Az első rész függővége után alig vártam, hogy folytathassam Nick és Charlie történetét. Kíváncsi voltam, hogy vajon mire jutnak a srácok az első csókjuk után, be merik-e vallani egymásnak vagy akár másoknak, hogy tetszenek egymásnak. Szerettem a második kötetet, mert minden elsimul, Nick és Charlie párosa egyszerre végtelenül bájos, másrészt továbbra is mókásak, ahogy képtelen észrevenni a nyilvánvalót.

Nagyon jó folytatás, tűkön ülve várom, mikor érkezik a harmadik rész!

 

Értékelés: 5

 

SOROZATAJÁNLÓ: Fülig beléd zúgtam (2022–2022)

(Snitt / IMDb)

 

Szerintem, ha tetszett a képregény, akkor ne hagyjátok ki a sorozatot se. Bár szoknom kellett a szereplőket, ugyanis picit eltérnek a képregényverzióiktól (Tudom, döbbenetes, nem?), mégis imádtam mindenkit. Minden egyes színész telitalálat, még a háttérben maradt Isaac Henderson is, aki a sorozatban aromantikus és aszexuális karaktert alakít, és aki a képregénybeli Aled Last-ot helyettesíti, aki amúgy meleg, non-bináris figura.  Tetszett a sztori, szépek a rajzos bejátszások, a párok és a barátok aranyosak, a történet egyszerre szívmelengető és drámai – mi kell még?

 


Kedvcsináló idézetek:

Nick: Én… nem is tudom, mi vagyok...

Eddig a lányok jöttek be... de most... meg te tetszel

Charlie: Tetszem neked?

Nick: Ez nem egyértelmű?

Charlie: Dilis vagyok

 

Tori: Na és ti most jártok?

Charlie ...igen

Ne mondd el senkinek, oké? Nick csak most rakja össze a dolgokat. Az anyukájának se bújt elő...

Tori: Ugyan, ne nézz hülyének. Tőlem nem tudja meg senki.

Örülök nektek.

 

Charlie: Ó, hát... a barátaid...

Nick: Ijesztőnek találod őket?

Charlie: Hát... igen...

Nemtom... biztos mind azt hiszik, hogy egy...stréber buzi vagyok...

Nick: Hát...kábé tényleg egy stréber buzi vagy 

Charlie: Te csak kussolj, izomagy!

Nick: Ha ha ha!

 

♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Nem saját képek. Heartstopper by Alice Oseman

Heartstopper #2 a GoodReads-en.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡

 

A nagysikerű Heartstopper - Fülig beléd zúgtam című képregény folytatása szinte azonnal követte a nemrég kiadott első részt, hiszen a magyar közönség azonnal a szívébe fogadta Nick-et and Charlie-t. Bloggereink alig várták, hogy ismét elmerülhessenek Alice Oseman bájos, romantikus képregényében, hát tartsatok velük legújabb blogturnénkon!

Ne felejtsetek el játszani se, ugyanis a turné végén megnyerhetitek a Könyvmolyképző kiadó által felajánlott nyereménypéldányt is!

  


 

Nyereményjáték:

 

Az első rész kapcsán LMBTQ kötetek idézeteit kutattuk, ezúttal viszont fel kell ismernetek, hogy mely LMBTQ filmekből származó képek szerepelnek az egyes állomásokon! Jó keresgélést!

 

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. Csak magyarországi címre postázunk.)

 

 

a Rafflecopter giveaway

BLOGTURNÉ ÁLLOMÁSOK:

 

[BLOGTURNÉ KLUB]

06/15 - Hagyjatok! Olvasok!

06/17 - Booktastic Boglinc

06/19 - Spirit Bliss Sárga könyves út

06/21 - Csak olvass!

06/23 - Fanni's Library

06/25 - Spirit Bliss Sárga könyves út (extra)

06/27 -  Könyv és más

06/29 - Utószó

07/01 - Dreamworld

07/03 - Dreamworld (extra)

07/05 - Deszy könyvajánlója

07/07 - Ambivalentina

 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése