2019. november 24., vasárnap



Októberi és novemberi megjelenések, avagy minden, ami megtetszett



Kiadó szerint:
(magyar) Alexandra, Agave Könyvek, Álomgyár, Athenaeum / Partvonal, Boook, Cerkabella, Európa, Fabyen, Fumax, GABO / Ciceró, Hachette Hungary, HVG Könyvek, Jelenkor, Kossuth / Ventus Libro, Könyvmolyképző, Lazi, Lettero, Libri / Kolibri / Bookline könyvek, Manó Könyvek, Maxim, Móra, newkids, Park, Scolar, Szukits, XXI. Század

+ angol nyelvű havi megjelenések a bejegyzés végén

Heyho!
Úgy alakult, hogy nem sikerült az októberi bejegyzést hónap végére elkészítenem, szóval úgy döntöttem, hogy inkább összevonom a novemberi friss megjelenésekkel. Amint láthatjátok, 90+ könyvön akadt meg a szemem ebben a két hónapban, ráadásul néhányukat már olvastam is. 
//Ahol készült blogbejegyzés, ott linkeltem! ;)//
 Jó bogarászást!
FIGYELEM!

A poszt nem az összes havi megjelenést tartalmazza, hanem ezek azok a könyvek, amik megtetszettek a friss megjelenések közül. Illetve annyi változás történt, hogy nem másolgattam be a fülszövegeket. (A könyv címére kattintva a Molyon elolvashatjátok!)
vvvvv

Magyar megjelenések
Alexandra

(Az első részt szerettem, és írtam is róla! Ezt pedig megkaptam szülinapomra Vegazustól! ^.^)

Agave Könyvek


Álomgyár


Athenaeum / Partvonal


Boook


Cerkabella


Európa

(Igazából a régi kiadások megvannak (az utolsót leszámítva), de annyira szépek!)

Fabyen


Fumax


GABO / Ciceró


Hachette Hungary


HVG Könyvek


Jelenkor


Kossuth / Ventus Libro


Könyvmolyképző


Lazi


Lettero


Libri / Kolibri / Bookline könyvek

Manó Könyvek


Maxim


Móra


newkids


Park


Scolar


Szukits


XXI. Század


Külföldi megjelenések


vvvvv
Köszönöm a figyelmet! Jó olvasást!
A borítók a könyvek borítói. Az Érdekel és Megjelenik táblán gyűjtöm őket.
vvvvv


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése