2021. október 30., szombat



AniTiger ~ Őszi Halloween-váró Book Tag

  

(Még több taget a „book tag” címke alatt található.) 

Sziasztok!

Találtam egy book taget Molyon, ami megtetszett, ezért úgy döntöttem, hogy kitöltöm. Tudom, hogy sokan nincsenek oda a Halloweenért, mert nem igazán magyar ünnep, de én szeretem megismerni más vallások ünnepeit, mert akadnak egészen különlegesek! (Pl. a Holi, az indiaiak színfesztiválja vagy a Hanami, a japánok cseresznyevirágzást ünneplő fesztiválja)

Szokás szerint csak idei olvasmányokkal töltöm ki a taget!

--- OLVASS TOVÁBB ---

❖❖❖❖❖

   1. egy boszorkányosan jó fantasy


Mackenzi Lee: Loki: A csínytevő sorsa

 

Ifjúségi/YA korosztálynak szól, de én irtó jól szórakoztam rajta. Ráadásul a mágia sarokpontja a történetnek: mindent összezavar és nem csupán Asgardra hoz bajt. ;)

 

     2. egy tökös főhős


Leia Stone: Fallen Academy – Bukottak Akadémiája: Első év

 

Brielle néha kicsit túl... hm... csajos, ami irritáló volt, de eddig messze ő a legtökösebb főszereplőm, mert egyszer csak odaállt egy démon elé, és párbajra hívta a testvére miatt.

 

     3. egy félelmetesen humoros könyv


Andy Weir: A Hail Mary-küldetés

 

Bár számomra néha túl tudományos volt, rendkívül jókat vigyorogtam a főszereplő(kö)n.

 

     4. egy színes egyéniség, avagy minél több szín a borítón


Zalka Csenge Virág: Széltestvér és Napkelte

 

     5. egy jelmezes szereplő


Paula Harrison: Kitti és a tigriskincs
 

 

     6. egy édes romantikus


J. Bengtsson: Cake – Egy szerelem története

 

Álomi könyv, ha valaki odáig van a rocksztár-átlagcsaj fantáziáért, ugyanis az elejétől a végéig egymásra vannak kattanva a főszereplőink, és a legnagyobb küzdelmük nem a zöldszemű szörny ellen zajlik, hanem önmaguk ellen, ugyanis el kell fogadniuk, hogy bizony a másik rájuk vágyik! Ebből a szempontból tanulságos sztori, de én mégis inkább a cukiságát emelném ki. A szerelmük az elejétől a végéig nagyon aranyos, és nagyon bájos párost alkotnak ők ketten.

 

     7. egy sorozat, amit mindenképp be akarsz gyűjteni (vagy már meg is tetted):


Az összes Rick Riordan könyvet szeretném begyűjteni,
főleg a 
Félvér Tábor Krónikákat!

 

vvvvv

Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!

Bárki kitöltheti, akinek kedve tartja, kérlek, a forrást jelöljétek!

A képek a könyvek borítói. ;)

vvvvv

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése