2021. december 7., kedd



Penelope Ward: Gentleman ​Nine - Kilences Gavallér | Blogturné Klub könyvajánló

  

 

Hiába a józan ész, kutya legyek, ha ennek képes leszek ellenállni.
Amber az én kriptonitom.

 




Egyikünk ​hazudott. Fiatalkorunkban hárman voltunk barátok.

Egy kocka, egy szoknyavadász és egy szépség.

A szívem mélyén mindig is őt akartam. De eltitkoltam, mert Roryval alkut kötöttünk, hogy a közös barátunk, Amber tiltott gyümölcs.

Elmentem egyetemre, és az övé lett a lány. Amber sosem szerzett tudomást az érzéseimről. Évekig voltak együtt – míg Rory végül összetörte a szívét.

Mindezek során a távolság dacára felszínesen tartottuk a kapcsolatot. Mikor egy három hónapos munkaszerződés Bostonba szólított, Amber a rendelkezésemre bocsátotta a vendégszobáját.

A szakításából lábadozó lány lemondott a férfiakról. Egy este elképesztő dolog fogadott a számítógépe képernyőjén. A randizástól és a további csalódásoktól tartva kötöttség nélküli szexet keresett. Érzelmek vihara söpört át rajtam: féltés, féltékenység és kíváncsiság. Amber a Kilences Gavallért választotta, és üzenetet küldött neki. Kitárulkozott előtte, többek között azt is bevallotta neki, micsoda testi vonzalmat kelt benne a barátja: én. De engem meg ő tart tiltott gyümölcsnek – ráadásul selyemfiúnak is. (Ami a körülmények fényében vicces.)

Végül egy hotelben beszélt meg találkozót a Kilences Gavallérral, ahol egy visszautasíthatatlan ajánlat várta.

 

Könyv információk:

 

Eredeti mű: Gentleman Nine

Eredeti megjelenés éve: 2018

Könyvmolyképző, Szeged, 2021

296 oldal · puhatáblás

ISBN: 9789635617388

Fordította: Benkő Ferenc

WEBSHOP

BELEOLVASÓ

MOLY

GOODREADS

(Az értékeléshez olvass tovább!       )

Szerintem…

 

Ez a sztori legalább annyira szórakoztató és cuki, mint amilyen az írótól korábban olvasott My Skylar Drága Skylar. Abban a történetben szintén két gyerekkori barát talál egymásra, bár kicsit több benne a drámaiság, ami érdekesebbé tette. A két barát/ismerős közötti, közös megegyezésen alapuló, amennyire lehet elköteleződéstől mentes / érzelemmentes szexkaland témájában viszont a nemrég olvasott Dirty - Húzós ugrott be egyből, ami jócskán jobb ebben a témában, mint a Kilences gavallér. A legnagyobb problémám ezzel a sztorival az volt, hogy nem képesek felnőttként kezelni a kapcsolatukat (spoiler: elszakadó gumis szex után kivárják az x napot, nem pedig elugranak egy esemény utáni tablettáért), és ez eléggé levett az élvezeti értékéből. Holott…

 


Szeretem az írónőt, nagyon jó a karakteralkotása, vicces párbeszédeket ír, mély gondolatokat rejt el a sorok között és a mellékszálak is érdekesek a könyveiben. Kedveltem Milot, akire alkalmanként Amber vigyáz és aki egy felnőtt testében élő gyermek, de csíptem a Gonoszt, Aki Képes Volt Kidobni Ambert, vagyis Roryt, akivel szintén fiatalkoruktól fogva barátok, de aki bizony lecsapott a csajbarátra, amikor Channing messzire ment tanulni! Aztán 9 év után ripsz-ropsz kidobja őt… amire viszont Channing csap le érthető módon. Szóval Rory is egy érdekes figura, akinek ugyanolyan megrázó, nehéz poggyásza van, mint a többi karakternek.

Azt viszont elég viccesnek találtam, hogy Amber az exe miatt bánatában meg mert az új lakótársa megbolygatja a hormonjait, úgy gondolja, hogy jó ötlet felkeresni online egy selyemfiú szolgáltató céget egy kis etye-petyére. Őszintén szólva épp emiatt a fordulat miatt figyeltem fel a regényre, és nagyon kíváncsi volta, hogy lesz ebből happy end Amber és Channing között! (Egyébként azt gondolom, elég jól meg lett ez oldva!)

 

 

– Tudom, hogy nem vágysz semmi komolyra. Ahogy én sem. De mindketten felnőttek vagyunk, akik tisztelik egymást, és egyértelműen vonzódnak egymáshoz. Már alig maradt időm Bostonban. Miért nem hagyod, hogy megadjam neked, amire vágysz, amíg itt vagyok?

Esküszöm, azt hittem, álmodok, és ez nem valóság. Egy csipetnyi gúnyt sem láttam az arcán. Channing komolyan gondolta az ajánlatát.

 

 

A történet néhol klisés, máskor izgalmas, de összességében kiszámítható fordulatokkal operál. Kikapcsolódásnak tökéletes, mert a stílusa olvasmányos, a főbb karakterek szimpatikusak és a fordítás is jó.

Engem az ehhez hasonló erotikus regényekben a legjobban az zavar, amikor a másik még szinte meg se jelent, máris megkeményednek akár a mellbimbók, akár más a puszta jelenlététől... De a folyamatos nyáladzást a másik után és az erényeinek oldalankénti magasztalását (pl: meseszép férfi, pokolian szexi, etc.) se csípem, de ez sajnos általános jelenség. 


Egyébként imádtam a főszereplő Channing Lordot, mert egy meglepően őszinte és egyenes figura, aki sokkal több annál, hogy kockás a hasa, valamilyen törzsi tetkója van, és hatalmas nagy nőcsábász, aki kisujjból rázza ki a különféle csajozási praktikákat. (Egyből a Számos pasas című film ugrott be a karakteréről, amiben Chris Evans hasonló stílusú (törzsi tetkó tetkó nélkül – so sad).) Totál odáig voltam Channingért, amíg ki nem derült, hogy van a mobilján egy (SPOILER!) pöcsfotó galériája… Ott kicsit leolvadt az agyam, számomra az volt a regény mélypontja.

 

Összességében

 

Ha nem lenne mind Channing, mind Amber olyan irtóra szerethető figura, akkor bizony eléggé idegesített volna a történetük rengeteg kliséje és ostoba döntése... De az írónőnek hála még a „gonosz elhagyó pasi” (vagyis Amber exe, Rory) is annyira kedvelhető figurává vált számomra, hogy élvezet volt a történetüket olvasni. Számomra ez egy ilyen egyszer elolvasható, cuki sztori két egymásba szerető gyerekkori barátról, amiben van pár jól irányzott poén.

 

Értékelés: 4

 

Azoknak ajánlom, akik kedvelik az olyan romantikus, erotikus történeteket, amelyekben fiatalkori jóbarátok vallanak egymásnak szerelmet!   

 

EXTRA: Kedvcsináló idézeteim

 

Kedvcsináló idézetek:

A vonzalmam okozta ezt az egész kalamajkát, azért kerestem meg a közvetítőcéget, és eleve ezért kezdtem tüzelni is. De semmi nem készített fel arra, hogy ez kölcsönös lesz.

– Csoda, hogy ő jár a fejemben? Mostanra biztosan továbblépett. De nem tudhatom, mert nem bírnám ki az igazságot. Még a Facebookon is kikövetett, amivel nyilván jobban járt.

– Mi az a Facebook?

– Most tréfálsz, ugye? – kérdeztem egy korty közben.

– Nem.

Nevethetnékem támadt.

– Most már tuti, hogy a titkom biztonságban van nálad.

– Milyen volt a napod? – kérdezte.

– Máris jobb.

Abban a pillanatban megszűntek a következmények. Csakis a csókjára vágytam. Megszegtem a saját rohadt szabályaimat, mikor a kezembe vettem az arcát, hogy az ajkára tapasszam az enyémet.

– Mi lesz a szabályokkal? – nyögte a számba.

– Picsába velük.

 

◈ ◈ ◈ ◈ ◈

Nem saját képek. Pinterest tábla: Gentleman Nine – Kilences Gavallér

Gentleman Nine a GoodReadsen

◈ ◈ ◈ ◈ ◈ 


Penelope Ward legújabb romantikus regényében két fiatalkori barát között alakul ki vonzalom. Ha érdekel, hogy miként lépnek túl főszereplőink azon, hogy vágyuk tárgya tiltott gyümölcsnek számít, akkor tartsatok bloggereinkkel új blogturnénkon Ne feledjétek, egy szerencsés olvasónk a Könyvmolyképző kiadónak hála meg is nyerheti a turné végén a Kilences gavallér című regényt!

 

 

Nyereményjáték:

 

Bloggereink nagyon szeretik Penelope Ward erotikától fűtött romantikus regényeit, ezért úgy gondolták, hogy elrejtenek egy-egy idézetet az írónő könyveiből! A ti feladatotok az lesz, hogy kitaláljátok annak a regénynek a CÍMÉT, amelyikben az adott idézet szerepel, és beírjátok a rafflecopter megfelelő rubrikájába.

 

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

  

“Még szorosabban magamhoz húztam, és éreztem, hogy könnyek szöknek a szemembe. Jaj, ne! Nincs hová menekülnöm, ha kiborulok.

Ekkor hallottam meg a hangját, de olyan halkan, hogy alig lehetett hallani.

– Semmi baj a sírással.

Behunyt szemmel próbáltam visszatartani a könnyeket. De ő tudta. Érezte.

– Nem sírok – feleltem, amikor kicsordult az első könnycsepp.

– Ja, és merevedésed sincs – fordult meg.

Mindketten elnevettük magunkat, miközben folytak a könnyeink.”

a Rafflecopter giveaway

BLOGTURNÉ ÁLLOMÁSOK:

 

[BLOGTURNÉ KLUB]

28 - Kelly és Lupi olvas

1 - Hagyjatok! Olvasok! (idézetek)

4 - Sorok között (extra)

7 - Hagyjatok! Olvasok!

 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése