2021. december 6., hétfő



Kylie Scott: Dirty - Húzós (A csehó 1.) | Blogturné Klub könyvajánló

   

 

Lemondott a kedvemért a napsütésről, és bejött a konyhába, egyik kezében a gitárral, a másikban a notesszel meg a tollal. Mindent lerakott a konyhaasztalra.

– Egy új dalon dolgozol? – kérdeztem.

– Ja – felelte, és leült velem szemben. – Az a címe, hogy „Irtó röhejes dolgokat zagyválsz össze tajt részegen”.

– Tetszik. Slágergyanúsnak hangzik.

 




Végre ​ egy romantikus könyv, aminek egy átlagos külsejű, duci nő a főszereplője!

Vaughan Hewsonnak álmában sem jutna eszébe, hogy amikor hazatér gyermekkori otthonába, egy összetört szívű menyasszonyt talál majd a kádjában. Arra pedig végképp nem számít, micsoda drámát és káoszt hoz magával a fiatal nő.

Lydia Green azt sem tudja, hogy üvöltsön a dühtől vagy inkább kétségbeesetten bőgjön a sarokban. Már önmagában az is elég baj lenne, hogy az esküvője napján szembesült a ténnyel, hogy élete szerelmének viszonya van. De a tetejébe a vőlegénye a legjobb haverjával, a saját esküvői tanújával csalja meg Lydiát.

Éppen akkor, amikor úgy tűnik, hogy a szökevény menyasszonynak már nincs kihez fordulnia, egy jóképű idegen felajánlja széles, izmos vállát, hogy azon sírhassa ki magát. Vaughan minden szempontból az ellentéte a látszólag tökéletes, tiszteletre méltó üzletember típusnak, amihez Lydia általában vonzódik. A csaposnak szegődött egykori zenész maga is válaszút előtt áll, és nem éppen könnyű eset. De Lydia már próbálta megtalálni álmai férfiját, és csak rémálom lett belőle – úgyhogy talán ideje megpróbálkoznia erotikus álmai férfijával.

Elvégre mi baj lehet egy futó kalandból? Hiszen mindketten ugyanarra szomjaznak: valami jó húzósra.

 

Könyv információk:

 

Eredeti mű: Dirty

Eredeti megjelenés éve: 2016

Könyvmolyképző, Szeged, 2021

392 oldal · puhatáblás ·

ISBN: 9789634576709 ·

Fordította: Komáromy Zsófia

Dive Bar series:

 

1. Dirty - Húzós

2. Twist - Csavar

3. Chaser

 

 (befejezett)

WEBSHOP / BELEOLVASÓ / MOLY / GOODREADS

(Az értékeléshez olvass tovább!       )

Miért olvastam el…?

 

Amióta csak elolvastam az első Stage Dive zenekarról szóló történetét, azóta követem Kylie Scott munkásságát! A kedvencem egyértelműen a lökött dobot, Malcolm története (Play - Futam), de imádtam David és Evelyn történetét (Lick - Taktus) és a zenekar énekesének, Jimmynek is a sztoriját is (Lead - Szóló). Tavaly év végén egy Young Adult sztori érkezett az írótól, ami eléggé meglepett, de szerettem (Trust - Bizalom), ellenben az idén érkezett Karanténszerelemmel, ami nem igazán jött be. De úgy gondoltam, hogy az idei évben adok még egy esélyt az egyik kedvenc írónőmnek, és megérte, mert irtó jól szórakoztam Lydián és Vaughan-on!

 

Szerintem…

 

A regény kezdete egyszerre vicces és kétségbeejtő, ugyanis a kedves, bögyös, teltebb alkatú Lydia az esküvője előtt nem sokkal kap egy videót, amin a leendő férje, Chris, a helyi aranyfiú a legjobb barátjával, Paullal akrobatikázik az ágyban. A nő úgy, ahogy van: menyasszonyi ruhában szökik meg az esküvőről, ám csak a szomszéd fürdőszobájáig jut, ahol álomba sírja magát, majd eléggé meglepődik és megszeppen, amikor egy hatalmas, izmos, kitetovált és rendkívül pőre srác rányitja a zuhanyt! És ha ez nem lenne elég, elég hamar felbukkan a majdnemanyós meg majdnemapós a majdnemférj fiúcskájukkal és Paullal. Némi vitatkozással, perrel fenyegetőzés, rendőri kikérdezés és orrtörés után elsimulnak a dolgok… legalábbis Vaughan és Lydia megegyezik abban, hogy amint tudnak lelépnek a csodás idahoi kisvárosból, ám addig a lány ott maradhat a hamarosan eladásra kerülő házban.

 


Igazából elég jól elnevetgéltem a kis csapat szenvedésén, Lydia és Vaughan csipkelődésein, és onnantól fogva, hogy felbukkant a férfi nővére, Nell, aki meginvitálta őket, hogy ideiglenesen dolgozzanak a Zug nevű bárjában totál elsodort a történet!

Nyilván nem egy egyszerű sztori, hiszen mindenkinek megvannak benne a maga démonai… Van, aki a szülői háztól akar megválni, van, aki a válás küszöbén állva még mindig szerelmes az exébe, de van, aki képtelen elfogadni, hogy ő is szép és igenis megakad rajta mások szeme. A könyv tele van egyének közti feszültségekkel és az egyes személyek belső drámáival, ám közben mégis képes azt elérni, hogy egy szórakoztató élményként emlékezzen rá az olvasó!

 

 

De egek, ez a pasi akkor is egy észak-idahói szexisten!

Amennyire tudom, sok ősi kultúra hódolt a napnak, én viszont mérget mertem volna venni arra, hogy maga a nap nem másnak hódol, mint az isteni Vaughannak. Ez nyilvánvaló volt abból, ahogy aranyfénybe vonta, kihangsúlyozva a tetoválásait.

 

 

Szerintem Kylie Scott nagyon kitett magáért, amikor megalkotta ezt a karaktersereget! (Persze ez kell is ahhoz, hogy megalapozzon egy új szériát...) Szinte mindenki művészien ki van tetoválva, ami valószínűsíthetően Patnek, Nell exférjének köszönhető, aki a Zug bár mellett üzemelteti a maga kis tetoválószalonját. Ugyanabban a házban található a hangszerbolt, ahol Vaughan, aki egyébként felkapott gitáros volt a bandája feloszlása előtt, beleszeretett a húros hangszerekbe és a zenébe. Ezek mellé az extra karakterek mellé jönnek a bár alkalmazottai, akik hol pasis estével, hol csajos bulival ütik el az estéket, amik néha nem kis megdöbbenésemre bizony verekedésig fajulnak… 

Igazi, nyers, erőteljes érzelmekkel teli történet lett ez is, abszolút hozta nekem a Stage Dive-sorozat színvonalát, és talán emiatt is voltam oda érte. Külön tetszett, hogy az idén olvasott, kiábrándítóan sok cseppet sem erotikus regény után végre elolvashattam egyet, ahol szinte izzik a kémia a főszereplők között, és még a szexjelenetek is irtó dögösek és jól megírtak!

 


Összességében

 

Egyszerre szórakoztató, drámai és erotikusan túlfűtött történet egy dögös, tetovált zenészről és egy csalódott, ám makacs, picit lökött, teltebb lányról. Nagyon tetszett, hogy nem csak humoros részekben, de nyers érzelemkimutatásban (szókimondó viták, dührohamok, verekedések, felpaprikázódás, romantikázás) és dögös szexjelentekben is bővelkedik, sajnos mostanság ebből a három dologból valamelyik mindig gyengére sikerült az idén olvasott romantikus, erotikus regényekben.

Talán csak a regény címe és sorozaté volt az, ami nem tetszett, mert se 'Húzós', se 'A csehó' nem nyert értelmet olvasás közben... (Persze a Dirtynek sincs sok értelme... A bár neve: Zug, másra meg nincs utalás.)

 

Értékelés: 5

 

Érdekel a sorozat többi része? Bár nem vagyok oda a leendő főszereplőkért, mégis érdekel, mert kíváncsi vagyok Vaughan és Lydia cameoira.

 

Kedvcsináló idézetek:

– Vaughan, kezdek tényleg aggódni a mellmániád miatt. Most komolyan, mégis hogyan boldogulsz el az életben, ha elég megvillannia előtted egy cicinek, és máris totál megzápul az agyad?

– Te meg az előbb a seggemet stírölted. Mégse kritizáltalak érte. – A nyakát ropogtatta. – És egyébként is, csak te vagy rám ilyen hatással. Más csajok melle sosem hipnotizál így. Azokat képes vagyok diszkréten megcsodálni, aztán továbblépni, és kész. A tiéd viszont valamiért mindig elveszi az eszemet.

– Te most randira hívsz engem, Lydia?

– Igen – válaszoltam. – Jól értetted.

– Szivi, boldogan randizok veled. – Keze a tarkómra siklott, megcirógatott, és közelebb húzott magához.

A mindenségit, ez a pasi aztán tényleg érti a dolgát! Totál leolvadt tőle az agyam.

– De van valami, amiről tudnod kéne – tette hozzá. – Mielőtt még belevágunk.

– Mi lenne az?

– Én simán hagyom magam gerincre vágni az első randin – közölte tökéletesen rezzenéstelen arccal. – Nincs ellene kifogásod?

– Ó, épp ellenkezőleg, már alig várom! – Lángolt az arcom, de ez tulajdonképpen stimmelt, hiszen ugyanez volt igaz a testem többi részére is. – Mármint… Irtó kínos lett volna, ha azt várnád tőlem, hogy a belsődért értékeljelek, vagy valami. Juj, el tudsz képzelni annál cikisebb helyzetet, mintha nem lennénk ebben teljesen egy hullámhosszon? Na, de komolyan, így négyszemközt szólva, hogy őszinte legyek, engem csakis a tested érdekel.

– Ne feledd, mit mondtam neked Lydiáról! – vetett Vaughan komoly pillantást a nővérére. – Nem szabad, hogy víz érje, és semmiképpen se adj neki enni éjfél után! Attól átváltozik valami fura, morgós, pszichopata szörnnyé, mint abban a filmben. Nagyon durva.

– Nem vagyok én szörnyecske! – tiltakoztam.

– Várjunk csak! – Vaughan drámai mozdulattal a homlokára csapott. – Bocs, tényleg, összekevertem a dolgokat. A tequila váltotta ki belőled ezt az ijesztő reakciót. Nyugodtan érheti víz, és annyit eteted éjfél után, amennyit csak akarod, Nell. Egyedül arra ügyelj, hogy ne jusson tequilához!

 

☆☆☆
Nem saját képek. Dive Bar by Kylie Scott Pinterest tábla

Dive Bar #1 a GoodReads-en.

☆☆☆


A Könyvmolyképző Kiadó jóvoltából hazánkban is megjelent Kylie Scott legújabb regénye, a Dirty, mely itthon a Húzós címet kapta. Ennek örömére a Blogturné Klub bloggerei bemutatják a Dive Bar sorozatból ismert, immár csaposként dolgozó Vaughan, és az oltárnál faképnél hagyott menyasszony, Lydia szenvedéllyel teli történetét.

  


Nyereményjáték:

 

Mostani játékunk során olyan könyveket keresünk, melyekben valamelyik főszereplő Vaughanhoz hasonlóan pultosként dolgozik. Minden állomáson találtok egy idézetet, nektek pedig ki kell találnotok, melyik könyvből származhat.

 

(Ne feledjétek, a beírt válaszokon már nem áll módunkban javítani. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyertest e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.)

 

“– Találtatok már új pultost? – néztem le rá sugárzó mosollyal.

Su nagyot sóhajtott, és idegesen vágta zsebre a kezét.

– Még nem. Olyan srácot képzeltem el, mint Craig, de persze szinte csak lányok jelentkeznek, a fiúkból meg valahogy hiányzik az érzékiség.

Hát ez jó.

Nem kerülte el a figyelmemet, hogy a Club 39 pultosai mind nagyon vonzóak, de most, hogy Su, fittyet hányva a munkahelyi etikára, kerek perec kimondta, mi a pálya, azért egy pillanatra elakadt a lélegzetem. Szomorkás mosollyal próbáltam leplezni az érzelmeimet.

– Hát, lehet, hogy tudok segíteni. – Elővettem a mobilomat. – Camnek hívják a srácot, van gyakorlata, akár azonnal tud kezdeni, és elég jól néz ki.

Oltári nagy paraszt, de jóképű.”

a Rafflecopter giveaway

BLOGTURNÉ ÁLLOMÁSOK:

 

[BLOGTURNÉ KLUB]

11/26 Dreamworld - borítók, playlist
11/28 Könyvvilág
11/30 Sorok Között
12/02 Dreamworld
12/04 Hagyjatok! Olvasok! - idézetek
12/06 Hagyjatok! Olvasok!

 

 


 

 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése