2020. szeptember 21., hétfő



Júliusi és augusztusi megjelenések, amik megtetszettek

  

 

Kiadó szerint:

Athenaeum, Cerkabella Könyvek, Európa, GABO, General Press, Könyvmolyképző, Libri, Menő Könyvek, Móra, Művelt Nép

 

 

Habár folyamatosan figyelem a friss megjelenéseket, ismét könnyebb volt kéthavi gyűjtést összeállítani. Egy irtó nagy csúszással... De sebaj, legalább elolvastam egy jó párat az alább említett könyvek közül. ;) A szeptemberi listámat is hozom mielőbb, ugyanis elég sok jó könyv jelent/jelenik meg a hónapban, igazán meg fog érdemelni egy saját posztot a hosszabb lista. 


FIGYELEM!

A poszt nem az összes megjelenést tartalmazza, hanem ezek azok a könyvek, amik megtetszettek a friss megjelenések közül. Némelyiket már olvastam is, ott megtaláljátok az ajánlómat.


vvvvv

Július

 

(Könyvmolyképző)

Beth O'Leary: Otthoncsere

(General Press)

/már írtam is róla/


Estelle Maskame: Kai sötét oldala

(GABO)

Colleen Hoover: Verity

(Könyvmolyképző)

/már írtam is róla/


Stephen King: Az intézet 

(Európa)

Sophie Mackintosh: Kék sorsjegy

(Athenaeum)

/már írtam is róla/


Ichiro Kishimi – Fumitake Koga: Vállald fel bátran önmagad

(Libri)

/már írtam is róla/


Ann Swanson: A jóga tudománya

(Libri)

/már írtam is róla/


Sarah J. Maas: Macskanő: Lélektolvaj

(Könyvmolyképző)

/már írtam is róla/


Kasie West: Szerelem karnyújtásnyira

(Menő Könyvek)

/már írtam is róla/

P. Dangelico: Wrecking Ball – A romboló

(Könyvmolyképző)

/már írtam is róla/

Lois Duncan: Stranger with my Face – A másik ÉN

(Könyvmolyképző)

/már írtam is róla/

 

Augusztus

 

Magdalena Hai: A csúf csikipor

(Cerkabella Könyvek)

Maddie Dawson: Szerelmi varázslás kezdőknek

(Könyvmolyképző)

/már írtam is róla/


Benyák Zoltán: Képtelen történet

(Főnix Könyvműhely)


Rachael Anderson: Lord Drayson bukása

(Könyvmolyképző)

/már írtam is róla/


Thomas Wheeler: Cursed

(Libri)

Jennifer L. Armentrout: Míg a halál… 

(Könyvmolyképző)

/már írtam is róla/


Suzy Cox: The Dead Girls Detective Agency – Halott lányok nyomozóiroda

(Könyvmolyképző)


R. S. Grey: Not So Nice Guy – Nem is olyan rendes srác

(Könyvmolyképző)

Marie Pavlenko: Én vagyok a napod

(Menő Könyvek)


Julie Johnson: Like Gravity – A szerelem vonzásában

(Könyvmolyképző)


Mo Xiang Tong Xiu: A démoni kultiváció nagymestere 1.

(Művelt Nép)

Emily Wibberley – Austin Siegemund-Broka: Már nem a tiéd

(Móra)

/már írtam is róla/

 

vvvvv

Köszönöm a figyelmet! Jó olvasást!

A borítók a könyvek borítói. Az Érdekel és Megjelenik táblán gyűjtöm őket.

vvvvv

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése