2021. február 8., hétfő



Rebel Heir - Lázadó örökös | Blogturné Extra (kedvcsináló idézetek)

 A könyvekhez készített extra állomásaimat itt leled: BTKextra

  

 

A sokak által kedvelt írópáros legújabb kötete a Könyvmolyképző Kiadó gondozásában jelent meg. Ha kíváncsiak vagytok Gia és Rush történetére, tartsatok velünk, hiszen tiétek lehet a kiadó által felajánlott nyereménypéldány!




„Volt már veled olyan, hogy csak ránéztél valakire, és tudtad, hogy a feje tetejére állíthatná az életedet, ha hagynád?”

Hogyan legyen szuper nyarad a Hampton-vidéken:

Csípj meg egy mesés albérletet az óceán partján! √Pipa.

Szerezz munkát egy menő szórakozóhelyen! √Pipa.

Hogyan szúrj el egy szuper nyarat a Hampton-vidéken:

Ess bele a fekete bőrdzsekis, borostás, átható tekintetű fickóba,

aki kitűnik a tömegből! Abba, aki úgysem lehet a tiéd, miután vége a nyárnak.

√Pipa. √Pipa. √Pipa.

Pláne, ha ez a szexi, tetovált isten a főnököd. Pláne, ha nemcsak a munkahelyed az övé, hanem ő a fél város örököse. Pláne, ha gonosz veled.

Aztán apránként leomlott a fal, amit ez a kemény pasi maga köré épített. Nem kellett volna beleszeretnem a lázadó örökösbe, főleg, miután világossá tette, hogy nem akarja átlépni velem a határt. Esténként hiába hűlt le a levegő, mégis egyre forróbb lett körülöttünk. A nyaram sokkal érdekesebb lett, de bonyolultabb is egyben. Egyszer minden jó dolognak véget kell érnie, nem? Csakhogy én nem ilyen befejezésre számítottam vele.

Vagy legalábbis úgy tűnt. Egészen addig, amikor egy este rám parancsolt, hogy üljek be a kocsijába, mert nem akarta, hogy a sötétben gyalogoljak. Nagyjából így kezdődött a dolog Rushsal.

 

Kiadó: Könyvmolyképző

Kiadói sorozat: Rubin Pöttyös könyvek

Oldalszám: 280 oldal

ISBN: 9789632452111 · Fordította: Sándor Alexandra Valéria

Eredeti mű: Rebel Heir / Eredeti megjelenés éve: 2018


< értékelés hamarosan > 

WEBSHOP / BELEOLVASÓ / MOLY / GOODREADS

 

--- Tovább az idézetekhez! ---

vvvvv

1.

– (…) Bármelyik nőt megkaphatod, amelyiket csak akarod – lóbáltam meg előtte a kezemet. – Oltári jól nézel ki, megvan benned az a hülye, szexi, rosszfiús dolog, amit a nők imádnak, ráadásul mindennek a tetejébe még pénzed is van, bár nem fitogtatod. Mi a francért kell egy férjes asszonnyal randiznod?

Erre gonosz vigyor ült ki az arcára.

– Szexinek tartasz.

– Ennyit fogtál fel abból, amit mondtam?

 

2.

– Tessék, az italod! Egy Shirley Temple.

– Valami keményebbet akartam – válaszolta.

Én is valami keményebbet akarok adni neked.

Gia ördögi mosolyt villantott rám, majd a szája elé lógatott egy cseresznyét, és elkezdte szopogatni.

 

3.

– Átlépted a határt – néztem fel rá. – Elfelejtetted, hogy kirúghatlak a fenébe?

– Á, nem fogsz – kacagott mély hangon. – Túl sok szarságot tudok.

– Igen, plusz még óriási is vagy. Nekem annyi lenne. Amúgy meg szerencséd, hogy bírlak.

 


4.

Úgy mosolygott rám, hogy láttam: tudja, hogy csak szívatom. Érezte, hogy biztonságban van mellettem, és akkor sem rúgnám ki, ha porrá égetné a Heightsot.

Ez az igazság. Elcseszett egy felismerés volt erre rájönni.

 

5.

– Tudod… – kezdte Gia. – Lehet, hogy az emberek ránk nézve is úgy gondolják, hogy furcsa páros vagyunk. Te szét vagy tetoválva, meg van ez a sötét és veszélyes kisugárzásod. Én egy szürke kisegérnek látszom melletted.

– Te végképp nem vagy egy szürke kisegér – mértem végig tetőtől talpig. – Talán inkább egy szexi könyvtárosnő, akit a fiúk szeretnének megdönteni a polcok között. De nem egy szürke kisegér, bébi.

 

6.

– Te voltál valakivel?

– Nem. Csak egyvalakivel az elmúlt egy évben. És ahogy már elmondtam neked, óriási hiba volt. Magányos voltam, és bedőltem a „kedves pasi” dumának, mert hiányzott, hogy közel kerüljek egy férfihoz. De miután rossz telefonszámot adott meg, rájöttem, hogy a szex nem adta meg a közelséget, amire vágytam.

– Most már abból a seggfejből is kiverném még a szart is, aki szórakozott veled – ráztam a fejemet. – Több okból is. Az első, hogy ő már lehetett benned, én pedig még nem.

Gia rátette a kezét a combomra, amitől kis híján sávot váltottam.

– Ezen változtathatunk, tudod? Nem én vagyok az, aki lassít a tempón. Épp most mentünk el egy Holiday Inn előtt a legutóbbi lehajtónál.

– Sírba teszel, te nő! – morogtam.

 

 

7.

– Ezért álltunk meg? Gumicukorért?

– Mi másért menne az ember éjfélkor az éjjel-nappaliba?

– Ööö… tamponért, óvszerért vagy sörért. Erre való az éjjel-nappali.

 

8.

Rögtön kiszúrtam azt a babát, amelyiket Luluként emlegette.

– Ez az, amelyik megégett, ugye? – emeltem fel.

– Aha. Azóta gyűjtöm a bizarr külsejű babákat. Mindenhová velem jönnek.

Mintha nem bírtam volna már eddig is ezt a csajt, most fogta magát, és közölte, hogy beledobott egy játék babát a tűzbe. Az egész beteg sztoriban volt valami, ami átmelengette megfeketedett szívemet.

– Ez tényleg elcseszett egy történet… de ugyanakkor kurva jó is egyben.

– Ilyen az életem, Rush – sétált oda hozzám, mígnem veszélyesen közel ért.

 


9.

Volt már veled olyan, hogy csak ránéztél valakire, és tudtad, hogy a feje tetejére állíthatná az életedet, ha hagynád… és teljesen tönkretenne?

– Ó, igen – bólogatott. – Volt már velem ilyen.

– Mit csináltál?

– Megadtam magam, és elvettem feleségül.

Ettől kurvára kirázott a hideg.

 

10.

– Miért félünk most ennyire egymástól, Rush?

– Mert amikor az ember végre elfogadja, hogy megtalálta a nagy Ő-t, akkor rémisztő a gondolat, hogy elveszítheti, és aztán soha többé nem lesz másik. 

 

Nyereményjáték:

 

Az írópáros könyvei nagy sikernek örvendenek a hazai olvasók körében. A mostani játékunk során minden állomáson találtok egy-egy idézetet az írónők könyveiből. Ha játszani szeretnétek, nincs más dolgotok, mint beírni a Rafflecopter doboz megfelelő sorába annak a könyvnek a címét, amiből idéztünk.

 

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

 

„Különös, milyen hamar félre lehet tenni a büszkeségünket, amikor úgy érezzük, hogy valakinek, akivel törődünk, segítségre van szüksége.”

a Rafflecopter giveaway

BLOGTURNÉ ÁLLOMÁSOK:

 

[BLOGTURNÉ KLUB]

02. 02. – Fanni’s Library

02. 04. – Sorok Között Könyves Blog

02. 06. – Sorok Között Könyves Blog extra

02. 08. – Hagyjatok! Olvasok! extra

02. 10. – Hagyjatok! Olvasok!

 

 

vvvvv

Remélem jól szórakoztatok! Köszönöm a figyelmet!

vvvvv 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése