2021. február 7., vasárnap



Decemberi, januári és februári megjelenések, avagy minden, ami megtetszett

  


 

Kiadó szerint:

Alexandra, Athenaeum, Fumax, General Press, HVG Könyvek, Könyvmolyképző, Libri, Manó Könyvek, Maxim, Menő Könyvek, Móra, Művelt Nép, Pagony, Partvonal

 

 

Kicsit ellustultam az elmúlt időben, így most három havi gyűjtést hoztam egyszerre. Márciustól megpróbálok visszaállni a havi friss megjelenéses posztokra, de nem ígérek semmit. ;)

 

FIGYELEM!

A poszt nem az összes megjelenést tartalmazza, hanem ezek azok a könyvek, amik megtetszettek a friss megjelenések közül. Némelyiket már olvastam is, ott megtaláljátok az ajánlómat.

 

vvvvv

2021. február

 

 

2021. január

 

 

 

2020. december

 


Rácz-Stefán Tibor: Éld át a pillanatot!

(Könyvmolyképző)

/már írtam is róla/



Stuart Turton: Evelyn Hardcastle 7 halála

(Maxim)

/már írtam is róla/


Nina Moreno: Ne randizz Rosa Santosszal!

(Maxim)

/már írtam is róla/



Christine d'Abo: 30 fülledt nap

(Maxim)

/már írtam is róla/


Charlie Mackesy: A Kisfiú, a Vakond, a Róka és a Ló

(Könyvmolyképző)

/már írtam is róla/



Julia Whelan: Egy év veled

(Maxim)


Rosie Blake: Hygge szerelem

(Könyvmolyképző)


Mark Lawrence: A lány és a csillagok

(Fumax)



Thomas Olde Heuvelt: Hex – Egy boszorkány bosszúja

(Maxim)



Michelle Harrison: Egy csipetnyi mágia
 

(Alexandra)


Jenni Hendriks – Ted Caplan: Nem terhes

(Maxim)



Tom King: A Vízió

(Fumax)


Stjepan Šejić: Harleen

 (Fumax)


Melissa Foster: Call Her Mine – Végre az enyém!

(Maxim)



Mark Manson: Egy kis remény egy elb*szott világban

(Maxim)

 

vvvvv

Köszönöm a figyelmet! Jó olvasást!

A borítók a könyvek borítói. Az Érdekel és Megjelenik táblán gyűjtöm őket.

vvvvv

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése