2018. december 23., vasárnap



Mini-könyvklub a’la Vegazus - 12. FELVONÁS! (vegyes)


A témához tartozó bejegyzések a „mini-könyvklub” címke alatt elérhetőek.

Még neki se álltam a szabadon választott havi könyvemnek - ami várhatóan ez lesz: Gail Honeyman: Eleanor ​Oliphant köszöni, jól van -, de máris jött a hír Vegazustól, hogy januárban indul a 12. kör! TIZENKETTEDIK! Alig bírom felfogni, hogy lassan 4 éve nyomjuk a könyvklubot! Mindenesetre gyorsan jelentkeztem is a következő fordulóra, és szavaztam azokra a könyvekre, amiket szívesen olvasnék közösen a többiekkel!
Olvass tovább...!

 De miről is van szó?

Történt egyszer, hogy egy bloggernek az eszébe ötlött: mi lenne, ha alakítanánk egy blogos könyvklubot?! 
A blogger neve Vegazus, a blogja pedig a Könyvsarok.
Szóval 2015 májusában megalapultunk, és azóta csak olvasunk, olvasunk és olvasunk. Volt már fantasy, horror, romantikus, krimi, szépirodalom, sci-fi, disztópia, thriller, de történelmi és életrajzi regény is porondon. A társaság változékony, de vannak törzstagok; a klubtagok általában jó fejekből, olvasni szerető emberekből áll össze - szóval csak ajánlani tudom magunkat! ;)

INFORMÁCIÓK:

IDŐTARTAM: 2019. január 1-től április 30-ig
Téma / műfaj: VEGYES
Jelentkezés*: 2019. január 31-ig 
*(és abban a hónapban már el kell olvasnod a megszavazott könyvet)

A cél a közös olvasás élménye és nincs nyereményjáték!

Megszavazandó könyveink

Mivel nem célom, hogy bárkit befolyásoljak, így nem árulom el, hogy én melyik regényekre szavaztam az alábbiak közül. Annyit elmondhatok, hogy Vegazus jól kiszúrt velem, mert ez a lista első látásra elég ijesztőre sikeredett!  Persze aztán elolvasgattam a fülszövegeket, és utána már könnyen megtaláltam azt a négyet, amit szívesen olvasnék. (Drukkoljatok nekik!) Két könyvet egyébként olvastam és értékeltem, de ezekhez oda is írtam! ;) Rájuk nyilván nem szavaztam. ;)




Szemezgetés a szabályokból:

A szabályok egy kicsit változtak, szóval a régi motorosoknak is érdemes átolvasni újra a SZABÁLYZATOT Vegazus blogján: A SZABÁLYZAThoz ide kattints!

- Az első három hónapban előre meghatározott könyveket kell olvasni, tehát januárban, februárban és márciusban minden résztvevő ugyanazt a regényt olvassa (minden hónapban egyet).
- Áprilisban a megadott könyvek közül választ mindenki magának egyet. (A szavazás utáni maradék könyvek közül lehet választani, de újraolvasás nincs.)
- Mind a négy hónapban az aktuális könyvről ajánlást/kritikát kell írni. (Ez a könyvértékelés legalább 10 saját, bővített mondatból kell álljon, tehát ebbe nem tartozik bele a fülszöveg, az idézetek és egyéb könyvinformációk. Az értékelésben legalább 5 olyan mondat kell legyen, ami nem a cselekmény leírásáról szól, hanem a saját véleményről, a kiváltott érzésekről, gondolatokról, vagy a könyv méltatásáról.)
- A három közösen olvasott könyv közül legalább egy biztosan magyar írótól fog származni.

Szóval, ha kedvet kaptál…! 

✿✿✿✿✿
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
Képek a Pinterest tábláimról és Vegazus blogjáról.
✿✿✿✿✿


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése