2018. december 18., kedd



AniTiger - Év végi hajrában kihívás


(Még több taget a „book tag” címke alatt található.)

Sziasztok!
Mivel régen volt book tag, úgy döntöttem, hogy ránézek 1-2-re… Aztán leesett, hogy elég sok book taget és kihívást hagytam függőben az elmúlt években – például erre is egy éve hívtak meg -, szóval kitöltöttem párat.
A mai kihívásban egy picit megnézzük, hogy mi vár rám még december végéig, milyen megjelenést várok nagyom, és nekiálltam-e a jövő évi olvasmányaim tervezésének.

A taget INNEN kaptam. Köszönöm a kihívást! :)

--- OLVASS TOVÁBB ---

❖❖❖❖❖
1. Milyen könyve(ke)t kezdtél el, amit még be kell fejezned?


Karácsony előtt még lenyomok pár turnét, aztán nekiugrom a havi mini-könyvklubos könyvemnek: Eleanor Oliphant köszöni, jól van.

2. Van úgynevezett őszi könyved, amivel könnyebben átlépsz az év végi időszakba?


Konkrét könyvem nincs, de szeretek 1-2 karácsonyi történetet elolvasni december előtt és alatt. Idén például Karácsony apó és a csokitojás + Micsoda fény! volt a soros.

3. Milyen új megjelenést vársz még?


Charlie Higson: The Enemy – Felnőttek nélkül - Őt várom a legjobban, és igazából január elejére ígérik. Ez van, én képtelen vagyok megunni a disztópiákat, a világvégét és az ezekhez hasonló finomságokat.

4. Mi az a három könyv, amit idén még el szeretnél olvasni?


A szépség ára + Ink + Eastern, mindhárom blogturnés, szóval még Karácsony előtt írok róluk.

5. Van-e könyv, ami még esélyes az „év könyve” címre?


Nincs. Úgy néz ki, hogy mindent vitt nálam a Nevermoor idén.

6. Elkezdted-e már a jövő évi tervezést?

El… :D Nagyon durva, hogy már mindenféle várólista csökkentő listát meg polcot összeállítottam Molyon, és nagyjából tudom, miket KÉNE olvasnom 2019-ben. Az meg a másik nagyon durva, hogy az ideieket gyönyörűen elbuktam mind… :’D

Akiknek szívesen olvasnám a válaszait: Dorka, Jeffi, Süntüske 
vvvvv
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
A képek a Pinterest tábláimról vannak. ;)
vvvvv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése