2019. március 25., hétfő



5 éves lett a blog! | SORSOLTAM!



Szép estét!

Véget ért a nyereményjáték, amit a blog 5. évének megünneplésére indítottam. Köszönöm, hogy ennyien részt vettetek benne, és köszönöm a válaszaitokat is! Sorsolás előtt direkt nem olvastam végig, hogy mit válaszoltatok a Kérdés 2-re, de a Kérdés 1-re adott válaszaitokat összegyűjtöttem:


Persze ezek csak azok, amiket még nem olvastam, és a jövőben rájuk fogok nézni. Amikről pedig már írtam a blogon, őket itt láthatjátok felsorolva:
   

On Sai: Calderon 1. + 2.
Rob Reger – Jessica Gruner: Emily the Strange 1. + 2.



…és végül A NYERTESEK:




A sorsolásról:

- A nyertesek nevét ma a blogon, holnap a FB-on is közzé teszem.
- A nyertesek a játékra való jelentkezéssel hozzájárultak ahhoz, hogy a postázáshoz el fogom kérni az adataikat, aztán törlöm azokat.
- A nyertesek a játékra való jelentkezéssel tudomásul vették, hogy ha 2018. október 3-ig nem jelentkezik valamelyikük, akkor helyette új nyertest fogok sorsolni, és ezzel együtt ő elesik a nyereményétől!

Kedves Nyertesek!

Gratulálok a nyereményetekhez! =^.^=
Kérlek, válaszoljatok a nektek küldött e-mailemre mielőbb, hogy eljuttathassam hozzátok a nyereményeiteket. ;)

♡ ♡ ♡ ♡ ♡
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
♡ ♡ ♡ ♡ ♡


1 megjegyzés: